1. Published on Amazon? If you have a book, e-book, or audiobook available on Amazon.com, we'll promote it on WritingForums.org for free. Simply add your book to our Member Publications section. Add your book here or read the full announcement.
    Dismiss Notice
  2. Dismiss Notice
  1. Neidermeyer

    Neidermeyer Active Member

    Joined:
    Apr 30, 2007
    Messages:
    148
    Likes Received:
    12
    Location:
    Indiana

    New Year's Resolution

    Discussion in 'The Lounge' started by Neidermeyer, Dec 31, 2007.

    You know, I'm surprised I haven't seen this thread yet. So tell us what it is you'd like to accomplish ( or procrastinate) in 2008.

    I know that I need to get off my butt and finish writing this novel. I'm trying to set out a timeline to help, but we'll see. lol
     
  2. Raven

    Raven Banned

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    9,755
    Likes Received:
    69
    Location:
    The NetherWorld
    I don't beleive in them.

    2008 will be what it will be and We will either change or we won't.
     
  3. Torana

    Torana Contributing Member Contributor

    Joined:
    Mar 13, 2007
    Messages:
    9,659
    Likes Received:
    128
    amen to that. But I do hope that my search for my friend goes better this year....
     
  4. Raven

    Raven Banned

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    9,755
    Likes Received:
    69
    Location:
    The NetherWorld
    Good luck with that princess.
     
  5. Neidermeyer

    Neidermeyer Active Member

    Joined:
    Apr 30, 2007
    Messages:
    148
    Likes Received:
    12
    Location:
    Indiana
    umm, you can still have goals that you'd like to accomplish in 2008. Don't take this as extremely in depth, just kind of something or somethings that you would like to do in the next 365 days. lol
     
  6. Raven

    Raven Banned

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    9,755
    Likes Received:
    69
    Location:
    The NetherWorld
    Ok I plan on seeing a Great White shark very shortly.
     
  7. Neidermeyer

    Neidermeyer Active Member

    Joined:
    Apr 30, 2007
    Messages:
    148
    Likes Received:
    12
    Location:
    Indiana
    lol, there we have it, and I am indeed jealous of that.
     
  8. Raven

    Raven Banned

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    9,755
    Likes Received:
    69
    Location:
    The NetherWorld
    When I say one I do mean more. But One will do.
     
  9. Neidermeyer

    Neidermeyer Active Member

    Joined:
    Apr 30, 2007
    Messages:
    148
    Likes Received:
    12
    Location:
    Indiana
    lol. you gonna do some cage diving?
     
  10. Torana

    Torana Contributing Member Contributor

    Joined:
    Mar 13, 2007
    Messages:
    9,659
    Likes Received:
    128
    :redface::redface:
    hahaha thanks Batman! :);)
     
  11. Raven

    Raven Banned

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    9,755
    Likes Received:
    69
    Location:
    The NetherWorld
    Kind of. Out here we see lots but its the Great Whites I wanna see.
     
  12. Raven

    Raven Banned

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    9,755
    Likes Received:
    69
    Location:
    The NetherWorld
    lol.
    Anytime.
     
  13. Neidermeyer

    Neidermeyer Active Member

    Joined:
    Apr 30, 2007
    Messages:
    148
    Likes Received:
    12
    Location:
    Indiana
    No sharks in Kentucky. just deer and opossum. lol
     
  14. Raven

    Raven Banned

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    9,755
    Likes Received:
    69
    Location:
    The NetherWorld
    kool.

    |Come here and you'll also see Penguins sh!tting in your garden.
     
  15. Neidermeyer

    Neidermeyer Active Member

    Joined:
    Apr 30, 2007
    Messages:
    148
    Likes Received:
    12
    Location:
    Indiana
    haha. that is the most random and funny thing I have heard in a while. Hulls, I think that just made my day.
     
  16. Raven

    Raven Banned

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    9,755
    Likes Received:
    69
    Location:
    The NetherWorld
    lol


    Wait till you see them at it little B*!"@*ds
     
  17. Neidermeyer

    Neidermeyer Active Member

    Joined:
    Apr 30, 2007
    Messages:
    148
    Likes Received:
    12
    Location:
    Indiana
    so is it legal to like kill them for defiling your property? lol
     
  18. lessa

    lessa Contributing Member

    Joined:
    Oct 24, 2007
    Messages:
    1,917
    Likes Received:
    27
    Location:
    Fantasy land
    I don't make resolutions but this year I want to finish all my Missy Bear stories and put them on CD and see where it goes from there.
    I also want to put down all my children's stories ideas into the computer instead of in my head.
    That way they will not be wasted.
    good luck on your search Torana. Finding old friends is great.
     
  19. Raven

    Raven Banned

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    9,755
    Likes Received:
    69
    Location:
    The NetherWorld
    Sadly they frown down if you attempt to kick the little B*!"@*ds. And the noise they make sheeesh. If only we had a black out right about...Now.
     
  20. Neidermeyer

    Neidermeyer Active Member

    Joined:
    Apr 30, 2007
    Messages:
    148
    Likes Received:
    12
    Location:
    Indiana
    lessa, that sounds like a plan to me. Good luck with it. I know exactly what you're going through because that's exactly where I am. Must...get...it....on ....computer. lol
     
  21. Raven

    Raven Banned

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    9,755
    Likes Received:
    69
    Location:
    The NetherWorld
    I live a bloody long way out from mine.
     
  22. Torana

    Torana Contributing Member Contributor

    Joined:
    Mar 13, 2007
    Messages:
    9,659
    Likes Received:
    128
    Thank you ever so much lessa :) I really appreciate that :)
     
  23. Neidermeyer

    Neidermeyer Active Member

    Joined:
    Apr 30, 2007
    Messages:
    148
    Likes Received:
    12
    Location:
    Indiana
    Hulls. Well, I do abhore the killing of animals, but perhaps there is something you could put out/spray to make them go away. Or get a big dog and train it to hate penguins. lol where exactly do you live btw?
     
  24. Torana

    Torana Contributing Member Contributor

    Joined:
    Mar 13, 2007
    Messages:
    9,659
    Likes Received:
    128
    Yeah Falklans is a bit of a long way to go to visit for a coffee Raven. Sorry!
     
  25. Raven

    Raven Banned

    Joined:
    Oct 14, 2006
    Messages:
    9,755
    Likes Received:
    69
    Location:
    The NetherWorld
    Its worth it for the scenery though.
     

Share This Page